خبرهای داغ:
اولین دوره مسابقات والیبال انتخابی بانوان برای شناسایی برترین‌های والیبال بانوان فارس جهت شرکت در مسابقت کشوری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۹۶
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال انتخابی بانوان بزرگداشت پاسدار مدافع حرم شهید محمد جهانگیری

محمدهادی درودمند مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، اظهار داشت: اولین دوره مسابقات والیبال انتخابی بانوان برای شناسایی نفرات برتر جهت تشکیل تیم والیبال بسیج فارس رده سنی زیر ۲۱ سال در تاریخ ۱۷ شهریورماه به میزبانی سپاه فجر استان فارس، در سالن فجر شیراز با حضور 6 تیم از شهرستانهای مرودشت، شیراز، زرقان، نی‌ریز، بیضا، و اقلید با مدیریت و سرپرستی خواهر صفورا زارع از شهرستان مرودشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات جهت انتخاب تیمی از استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی بسیج کشور با عنوان بزرگداشت پاسدار مدافع حرم شهید محمد جهانگیری است، ادامه داد: در این مسابقات، نی‌ریز، مرودشت و زرقان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس گفت: داوری این دوره از مسابقات را داوران مطرحی چون سرکار خانم نجمه نکوییان، سرکار خانم فاطمه امیدواری، سرکار خانم ریحانه نعمت اللهی، سرکار خانم سحر یکماز، فاطمه خسروی و فاطمه زارعی  بر عهده داشتند.

درودمند با اشاره به حضور بانوان صاحب‌نام والیبال استان در این مسابقات، تصریح کرد: بازیکنان شاخصی از سراسر استان در این مسابقات حضور داشتند که تجربه حضور در تیم‌های سوپر لیگ، لیگ برتر، تیم‌های کشوری و حتی اردوی های تیم ملی را دارند.

وی گفت: زهرا مومنی از مرودشت سابقه حضور در تیم‌های استانی کشوری و اردوی تیم ملی؛ مریم سلطانی از مرودشت  سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتر، سوپر لیگ و کشوری؛ سارامحمودی و فاطمه نجات سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتر، سوپر لیگ و کشوری؛ حنانه رضایی از مرودشت ( کوچکترین فرد این دوره از مسابقات ، متولد ۱۳۹۱) سابقه حضور در تیم‌های استانی و کشوری؛ هستی دبیری و ملیکا بیگی از نی‌ریز سابقه حضور در تیم‌های استانی و کشوری و اردوی تیم ملی را دارند که در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار