خبرهای داغ:

کلنگ زنی و بهره برداری بیش از ۳۰ طرح ورزشی در دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول از کلنگ زنی و بهره برداری ۳۶ طرح ورزشی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۸۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، خادمعلی تهذیبی گفت: ۱۴ طرح عمرانی ورزشی به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول با اعتباری افزون بر ۵۱۰ میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی شدند.

او می‌گوید: بهره برداری یا کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی ورزشی با اعتباری نزدیک به هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در دزفول انجام شد.

به گفته او علاوه بر طرح‌های یادشده، اداره ورزش و جوانان دزفول در هفته تربیت بدنی نیز ۶ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال را به بهره برداری خواهند رساند.

تهذیبی سال ۱۴۰۲ را سال جبران عقب ماندگی‌های چند دهه اخیر ورزش دزفول در توسعه زیرساخت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: البته تا فتح قله فاصله زیادی وجود دارد که باید طی شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان دزفول، ساخت خانه جوان و اماکن تخصصی بسیاری از رشته‌ها مانند؛ والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج و رزمی را نیاز علاقه‌مندان و ورزشکاران شهرستان برشمرد و گفت: این شهرستان به تنهایی وسعتی برابر برخی استان‌ها دارد و با وجود اقدامات خوب انجام شده در شهر‌های اقماری و روستا‌های دزفول، هنوز تعداد زیادی از روستا نیازمند اماکن ورزشی هستند، زیرا اعتبارها، جمعیت و گستردگی شهرستان را جوابگو نیست.

این مقام مسئول گفت: نبود اعتبار‌های جاری باعث مشکلاتی شده است، زیرا اعتبار‌های عمرانی و جاری مانند ۲ بال پرواز هستند که نبود هر کدام موجب زیان و خسارت می‌شود، بنابراین باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار