خبرهای داغ:
آهکی:

ترافیک محورهای برگشت استان همدان به سمت مرکز کشور پرحجم است

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با آغاز موج دوم بازگشت زوار اربعین حسینی، ترافیک محورهای استان همدان به سمت مرکز کشور بسیار پرحجم اما روان است.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۹۲
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدانبا اشاره به اینکه از ابتدای طرح اربعین افزون بر ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است، اظهار کرد: با آغاز موج دوم بازگشت زوار اربعین حسینی، ترافیک محورهای استان همدان به سمت مرکز کشور بسیار پرحجم اما روان است.

وی تاکید کرد: از همه رانندگان خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خوردو جلویی، عدم شتاب زدگی، استراحت مناسب در طول مسیر، رعایت سرعت مجاز و عدم سبقت های غیرمجاز، سلامتی و شیرینی زیارت را به خود و سایر هموطنان هدیه دهند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: طبق آمار پلیس راه کشور ۳۵ درصد آمار واژگونی‌ها در سال گذشته مربوط رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی بوده است، بنابراین از تمامی زائرین عزیزی که با خودرو شخصی در حال بازگشت از مرزها هستند خواهشمندیم در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما در مکان‌هایی که برای استراحت این عزیزان پبش بینی و جانمایی شده است شامل موکب‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، راهدارخانه‌ها، پارکینگ‌ها و ... استفاده کنند.

وی گفت: ۶۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۳ دستگاه از ناوگان راهداری در مرزهای مهران و خسروی مستقر هستند تا روند جابه جایی زوار اربعین حسینی استان همدان تسهیل و به سهولت انجام پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار