خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در شهرک بهاران همدان

همدان-رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در شهرک بهاران همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۵۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید صادق پورسینا از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌سازی در شهرک صنعتی بهاران  خبر داد و اظهار کرد: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه مهار شد.

وی با بیان اینکه این حریق حوالی ساعت ۱۷ و ۳۵  دقیقه عصر روز چهارشنبه به آتش‌نشانی همدان اعلام شد، بیان کرد: در شهرک صنعتی بهاران یک  شرکت کارتن‌سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی همدان به این محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک مستقر است که به محل حادثه اعزام شده بود همچنین نیروهای آتش نشانی شهر بهار ،لاله جین، صالح آباد و مریانج با چندین  دستگاه خودروی آتش‌نشانی به این محل اعزام شده بودند.

وی با اشاره به اینکه  تعداد زیادی نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده بودند ، بیان کرد: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴  بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه حریق مهار شد.

پورسینا با بیان اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است، گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به دلیل اینکه در محوطه انبار کارخانه کارتن‌سازی رخ داد، حجم زیادی داشت و این حادثه ۹ مصدوم در پی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات