خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق در مرکز بهداشت بهار

همدان-رئیس آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهار از برگزاری دوره آشنایی و شناسایی انواع حریق و راه‌های مقابله با آنها برای پرسنل مرکز بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۷۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

مهدی قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری دوره آشنایی و شناسایی انواع حریق و راه‌های مقابله با آنها برای پرسنل مرکز بهداشت خبر داد و اظهار کرد: در این مورد از آموزش‌های تئوری و عملی به منظور بالا بردن سطح آگاهی و توانمندسازی کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بهار در زمینه مدیریت حادثه و شناسایی انواع حریق و خاموش کننده‌های مخصوص آنها و نیز سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق به صورت تئوری و عملی در مورد پدیده آتش سوزی، راهکارهای پیشگیری و مقابله با انواع حریق آموزش دیدند.

وی افزود: دوره آموزشی انواع حریق و راه‌های مقابله با آنها از مجموعه دوره‌های آموزشی به مدت ۳ ساعت ویژه ۲۵ نفر توسط نیروهای آتشنشانی برگزار شد.

رئیس آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهار گفت: در این کارگاه آموزشی توضیحاتی کامل در خصوص ایمن‌سازی محیط و فضای کار و منازل مسکونی و همچنین انواع خاموش کننده‌ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتشنشانی و مهار حریق به صورت تئوری و عملی ارائه شد.

برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق در مرکز بهداشت بهار

ارسال نظرات