تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به دشتستان

استاندار بوشهر با اشاره به اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور گفت: حداقل ۲۵ درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت معادل ۴ هزار میلیارد تومان، به دشتستان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۸۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در افتتاح طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شبانکاره با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان از جمله رجایی و با هنر، جایگاه شبانکاره در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: مردم شبانکاره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش وافر خود را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی نشان داده‌اند و خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با اشاره به نقش مردم شبانکاره دشتستان در عرصه ایثار و شهادت گفت: مردم دشتستان در 44 سال گذشته با تمام ظرفیت از انقلاب و نظام دفاع کردند، مردانه ایستادند و باعث بانی حفظ نظام اسلامی شدند و اکنون در مقابل مردم سر تعظیم فرود می‌آورم.

استاندار بوشهر توجه به دشتستان را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه دشتستان به این شهرستان توجه ویژه شده و در طرح‌های اساسی، زیربنایی روبنایی شهرستان ممتاز استان بوشهر دشتستان است.

محمدی‌زاده  با اشاره به اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حداقل 25 درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، به دشتستان تخصیص یافته است.

وی از تخصیص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار در کنار پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ که از منابع استانی تامین می‌شود است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام منابع اعتباری بین شهرستان‌های 10 گانه استان بر اساس شاخص‌های قانونی تخصیص می‌یابد افزود: تلاش شده بر اساس جایگاه دشتستان به سهم اعتباری این شهرستان توجه ویژه‌ای شده است و از 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان‌های 10 گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل 100 میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می‌یابد.

محمدی‌زاده از قدردانی از همدلی و اتحاد مردم استان بوشهر تصریح کرد: هر چه موفقیت است در گرو همدلی، وحدت و هم‌افزایی است که همه با هم ایجاد می‌کنیم و مفتخرم که امروز استان بوشهر همدل و متحد برای خدمت به مردم و برای حفظ وحدت از خودگذشتگی لازم است که در این استان نهادینه شده است.

در این آیین استاندار بوشهر به همراه مسئولان ضمن حضور در بهشت کاظم علیه‌السلام شبانکاره و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان طرح‌های راهسازی شبانکاره افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار