خبرهای داغ:

بهره برداری از طرح اصلاح شبکه برق روستای بادامیار با اعتبار 16 میلیارد ریال

تبریز- طرح اصلاح شبکه 20 کیلو ولت و فشار ضعیف روستای بادامیار به طول 600 متر با اعتبار 16 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طی مراسمی با حضور فرماندار آذرشهر و اهالی روستای بادامیار پروژه اصلاح شبکه 20 کیلو ولت و فشار ضعیف روستای این روستا افتتاح شد.
طی این مراسم محمد احسانی مدیر امور برق آذرشهر با بیان اینکه در راستای توسعه خدمات رسانی به مناطق تحت پوشش، شبکه 20 کیلوولت هوایی در روستای بادامیار جمع آوری و شبکه 20 کیلوولت زمینی احداث شد.
وی با بیان اینکه 12 اصله تیر طی این پروژه نصب و جایگذاری شده و معابر با چراغ های ال ای دی تجهیز شدند، اضافه کرد: در راستای این پروژه شبکه فشارضعیف هوایی سیم مسی برکنار و مجدد با احداث کابل خودنگهدار شبکه موجود، اصلاح شد.
مدیر امور برق آذرشهر ادامه داد: طی این پروژه ۱۷۰متر شبکه ۲۰کیلوولت هوایی به زمینی تبدیل و ۳۰۰متر با تیرهای ۱۵متری اصلاح و جابجا و 500متر شبکه فشار ضعیف که در داخل حریم جاده روستاهای بادامیار و امیر دیزج باقی مانده بود برکنار و مجددبا کابل خودنگهدار جایگزین شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه مذکور ، پروژه روشنایی معابر ممقان با اعتبار ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان توسط همکاران مدیریت توزیع برق آذرشهر به اتمام رسیده است.
در ادامه این مراسم شمسعلی محمودیان فرماندار آذرشهر، اظهار داشت: بهره مندی از بروزترین سیستم های روشنایی برق در روستای بادام یار در استان کم نظیر بوده و قابل قدردانی است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای بیش از 25 میلیارد پروژه برق رسانی در منطقه خبر خوبی است که نشان از ادامه داشتن اجرای پروژه های برق رسانی و به تبع آن توسعه منطقه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها