خبرهای داغ:
دهقانی فیروزآبادی:

دولت سیزدهم حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است

همدان-معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است، گفت: وجود این سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان افتخار برای کشور و نظام است.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در آئین افتتاح یک کارخانه تولید دستکش‌های بهداشتی و جراحی در شهرستان ملایر با بیان اینکه دولت قدردان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است که با فعالیت خود چرخ های تولید میهن اسلامی را به گردش درمی‌آورند، اظهار کرد: هر کجا مردم و بخش خصوصی با عشق و علاقه وارد کار شدند، توفیقات و دستاوردهای بزرگی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است، افزود: سرمایه‌گذارانی همچون شرکتی که امروز برای افتتاح آن حضور داریم آنچنان به شهر و زادگاهشان عشق و علاقه دارند و با وجود همه سختی‌ها وارد کار تولید و سرمایه‌گذاری شده‌اند که جای خوشحالی دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ادامه داد: وجود این سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان افتخار برای کشور و نظام است که با تلاش های خود چرخ تولید را به گردش درآورده و توسعه می‌دهند.

وی همچنین از تمامی مسوولان استانی و شهرستانی که بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را در راه اندازی واحدهای تولیدی حمایت کردند تا واحدهای بزرگ و دانش‌بنیانی همچون کارخانه تولید دستکش جراحی افتتاح شود، قدردانی کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار