خبرهای داغ:
حسینی خبر داد

اشتغالزایی ۱۲۰ نفر با افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر

همدان-مدیرعامل شرکت سهل‌گستران درمان ملایر از افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۵۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا حسینی در آیین افتتاحیه فاز نخست کارخانجات تولید دستکش‌های معاینه و جراحی، انواع سوندهای پزشکی و ست‌های تزریقی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۸۰۰۰ دستکش لاتکس در ساعت احداث شده است‌.

وی به تلاش‌های سه ساله برای احداث این شرکت اشاره و بیان کرد: این مجموعه در فاز نخست برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت سهل‌گستران درمان ملایر با بیان اینکه شرکت سهل‌گستران درمان پس از افتتاح فاز دوم در مجموع از خروج ۱۲ میلیون دلار جلوگیری و توانایی صادرات هفت میلیون دلاری ایجاد می‌کند، افزود: سال آینده فاز دوم افتتاح و دو خط تولید دیگر به مجموعه اضافه می‌شود.

وی نیت خود را خدمت به مردم و کشورش دانست و گفت: ما برای ایجاد این شرکت به دنبال تأمین زمین ویژه‌ای نبودیم و با ایجاد شرکت در شهرک صنعتی امام رضا(ع) موافقت کردیم تا شهرک را به پیشرفت قابل توجهی برسانیم.

حسینی به مشکلات موجود در زمان شیوع بیماری کرونا برای تأمین دستکش‌های معاینه و پزشکی اشاره و مطرح کرد: به همین علت بنده نیت کردم در زادگاه خود، این شرکت را ایجاد کنم.

وی با تأکید بر اینکه هر دو فاز شرکت در مجموع برای ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند، جوانان شهرستان ملایر و استان همدان را جوانانی بسیار توانمند، مستعد، تحصیلکرده و متعهد خواند و ابرازامیدواری کرد که این طرح منشأ و برکت برای شهرستان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار