دو هزار و ۴۳۹ واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی واگذار شد

تبریز- همزمان با گرامیداشت هفته دولت با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس، دو هزار و ۴۳۹ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۹۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه در مراسم واگذاری این واحدها خاطرنشان کرد: در سفر خرداد ماه رییس جمهور به آذربایجان‌شرقی بیش از 11 هزار واحد مسکونی واگذار شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر واحدهای افتتاح شده امروز، ۶۰۰ قطعه زمین هم در قالب قانون جوانی جمعیت واگذار می‌شود و با احتساب واحدهای افتتاح شده در خرداد ماه توسط رییس جمهور، حدود ۱۴ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۲ در این استان واگذار شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی از دستگاه های مسوول از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید سهند خواست برای تکمیل پروژه‌های مسکن بیشتر تلاش کنند.

خرم، با بیان اینکه در طرح خودمالکی طرح ساخت مسکن، زمین از سوی دولت واگذار و تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود ساخت مسکن توسط افراد به راحتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح خودمالکی ساخت مسکن در شهرهای کوچک و زیر ۱۰۰ هزار نفر توصیه می‌شود، یادآور شد: بافت فرسوده شهری بستر مناسبی برای اجرای این طرح در شهرها بوده و زیرساخت ها در این مناطق اعم از برق، آب و فاضلاب فراهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار