خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

دولتمردان جهادگران عرصه خدمت به مردم هستند

همدان-فرمانده سپاه تویسرکان بابیان اینکه دولتمردان جهادگران عرصه خدمت به مردم هستند،گفت: امروز دولتمردان ما باعمل به شعار خود در عرصه خدمت به مردم باتمام سختی‌ها و مشکلات،جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کردند.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۴۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سپاه ناحیه تویسرکان در دیدار با فرماندار تویسرکان  ضمن تبریک هفته دولت، تلاش دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم را مصداق جهاد دانست و اظهار کرد: تلاش بی‌منت برای صاحبان اصلی انقلاب یک جهاد بزرگ است و هرچه این خدمت خالصانه‌تر باشد مایه دلگرمی مردم به نظام و انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولتمردان جهادگران عرصه خدمت به مردم هستند، افزود: امروز دولتمردان ما باعمل به شعار خود در عرصه خدمت به مردم با تمام سختی‌ها و مشکلات، جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کردند چراکه دشمن دنبال سیاه‌نمایی و حذف خدمت در اذهان مردم بود که تمام‌قد هم وارد شد اما کار جهادی دولت دشمن را زمین گیر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: خوشبختانه وحدت بین مسئولین شهرستان پتانسیل بزرگی است که ما را در راه ارائه خدمت به همشهریان با قدرت و توان مضاعف در ریل خدمت قرار می‌دهد.

حجت الاسلام حسین گلچهره، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه عرصه خدمت به مردم را یک نعمت الهی برای مسئولین دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب از تلاش‌های صورت گرفته و قله‌های فتح شده در دولت آقای رئیسی در عرصه‌های مختلف برآشفته شدند چراکه تلاش این دولت تمام نقشه آنان را نقش برآب کرد و حتی جنگ ترکیبی آنان هم باشکست مواجه شد و مقابله با جنگ ترکیبی به سادگی صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار