خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد تأکید کرد

لزوم بازگو کردن عملکردها توسط مسئولان برای مردم

 همدان-امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است برای بیان زحمات دولت، بر بازگو کردن عملکرد توسط مسئولان برای مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است برای بیان زحمات دولت، بر بازگو کردن عملکرد توسط مسئولان برای مردم تأکید و اظهار کرد: این امر موجب ناامیدی دشمن و امید در دل دوستان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدواند چهار تذکر و درخواست را به اهل ایمان دارد، گفت: انجام واجبات و توجه به ظواهر دین بسیار مهم است و مسئولان باید متدین، با صداقت و امانتدار باشند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به تذکر دوم، گفت: مسئول باید سختی‌ها، مصائب و فتنه‌ها را به خوبی با تعهد و اندیشه و تسلط بر اعصاب مدیریت کند و با کمترین بودجه با برنامه‌ریزی بزرگ‌ترین کارها را انجام دهد.

وی با اشاره به سومین تذکر و اینکه مدیران باید در راهشان استقامت داشته باشند، پافشاری در کارها را مهم دانست و افزود: در راه خدا جهاد کردن؛ خستگی، تشر و عصبانیت مافوق را هم به دنبال دارد .

حسینی‌مجد با بیان اینکه کارهای بزرگی در شهرستان انجام شده است، اما کارهای زمین مانده زیادی هم در شهرستان داریم، گفت: امام جمعه وظیفه دارد پشتیبان و کمک حال مردم باشد، هر موقع امام جمعه داد کشیده و درخواست داشته مسئولان ارشد بالادست دولت و مسئولان استانی اهمیت بیشتری به مشکلات می‌دهند، باید محرومیت‌ها را از بین برد.

وی تصریح کرد:  در بحث دانشگاه و آموزش عالی، آموزش و پرورش و کنار گذر مشکل داریم که باید یکپارچه از مدیران کل و استاندار با حفظ شأن و جایگاه رفع این مشکلات را بخواهیم.

امام جمعه شهرستان تویسرکان تقوا را اصل و ریشه همه چیز عنوان کرد و افزود: عمر مسئولیت‌ها زودگذر و محدود است و وقت‌ها زود به پایان می رسد، باید طوری کار کنیم که ماندگار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار