برگزاری یادواره ای خاص توسط دهه نودی‌های قمی

اولین یادواره طفلان شهیده با مشارکت دهه نودی‌های پایگاه محمد رسول الله حوزه ام ابیها(س) در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۲۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

مریم اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: اولین یادواره کودکان دختر شهید ترور همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) با مشارکت و اجرای دهه نودی‌های قمی برگزار شد.

 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هدف برگزاری این یادواره افزود: هدف از برگزاری این یادواره، نشان دادن اوج خباثت منافقین و لبیک گویی به فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبتنی بر تبیین در دشمن‌ شناسی بود.

اسماعیلی اظهار داشت: نوجوانان دهه نودی‌ در بخش‌های همچون مجریگری، قرائت قرآن کریم و همخوانی گروه سرود دختران شهید مهدی طهماسبی پایگاه محمد رسول الله (ص) در این یادواره مشارکت داشتند.

برگزاری یادواره ای خاص توسط دهه نودی‌های قمی

مسوول سرای راهبردی نورهان گفت: در این برنامه از مهمان دهه نودی، زهرا دریکلو به عنوان کوچک‌ترین نویسنده که سه کتاب چاپ شده‌ به نام‌های «بچه‌های حاج قاسم»، «شهید زین الدین» و «خداشناسی» و ۱۴ مقاله درباره خدا‌شناسی، در طول عمر کوتاه نویسندگی خود دارد، تقدیر به عمل آمد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه، هیئت دهه نودی‌های شهید گمنام تحت نظارت سرای راهبردی نورهان فعالیت دارد، ادامه داد: این هیئت با هدف تربیت نیرو و کادرسازی، مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی اخذ کرده است. این هیئت در نظر دارد به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم ترور برای تمامی طفلان شهیده، در آینده یادواره‌ی برگزار کند.

برگزاری یادواره ای خاص توسط دهه نودی‌های قمی

گفتنی است در پایان، دهه نودی‌ها با قرائت بیانیه‌ای اعلام برائت و انزجار خود را از هتک حرمت کنندگان به قرآن کریم را محکوم کردند و با ندای دسته جمعی تکبیر، با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

برگزاری یادواره ای خاص توسط دهه نودی‌های قمی

انتهای پیام/ ل.عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار