سردار کبیری پور،

امید آفرینی و تقویت ایمان، محور اقدامات بسیج است

جانشین فرمانده سپاه استان قم ضمن بازدید از نمایشگاه اسوه ناحیه امام حسین (ع) تاکید کرد: محور اقدامات بسیج در این نمایشگاه، امید آفرینی و تقویت ایمان برای همه آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۴۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب‌(ع) در بازدید از اولین نمایشگاه اسوه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ضمن قدردانی از حضور فعال پایگاه‌های اسوه در این نمایشگاه گفت: محور اقدامات بسیج در این نمایشگاه، امید آفرینی و تقویت ایمان برای همه آحاد جامعه است.

وی بسیج را سد محکمی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان دانست و افزود: بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان است و از کیان این نظام جانانه دفاع می‌کند.

کبیری‌پور اظهار داشت: هرکجا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به حضور و مشارکت داشته است، بسیج و بسیجیان همیشه در صف اول خدمت به مردم و انقلاب؛ آماده جانفشانی بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: دشمنان از حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف واهمه دارند و برپایی چنین نمایشگاهی بخش کوچکی از آمادگی بسیج را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار