سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهرستان عسلویه برگزار شد

سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح محلات و پایگا‌های بسیج حوزه فاطمه الزهراء(س) در بیست عنوان رشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) شهرستان عسلویه اظهار کرد: سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ویژه خواهران در سطح محلات و پایگاهای بسیج حوزه فاطمه الزهرا (س)  در دو مرحله صبح و بعد ظهر در روستای سهمو شمالی و شهرستان عسلویه در ۲۰ عنوان رشته  با حضور کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ برگزار شد.

سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهرستان عسلویه برگزار شد

حفظ ۵ سوره آخر قرآن کریم زیر ۷ سال، حفظ 10 سوره آخر، حفظ ۲۰ سوره آخر، حفظ یک جزء قرآن، حفظ سه جزء زیر ۱۶ سال، حفظ سه جز بالای ۱۶ سال، حفظ پنج جزء زیر ۱۶ سال، حفظ ۵ جزء بالای ۱۶ سال، حفظ و مفاهیم سوره ملک بالای ۱۶ سال، حفظ ۵ آیه از قرآن کریم زیر ۷ سال، حفظ و ترجمه ۱۰ آیه از قرآن کریم، حفظ و ترجمه ۲۰ آیه، صحیح خوانی ۱۰ سوره آخر زیر ۷ سال و صحیح خوانی ۲۰ سوره آخر از جمله بخش های اصلی این مسابقات بود.

فرمانده حوزه بسیج خواهران بیان کرد:  این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی در سطح حوزه و پایگاه‌ها و شناسایی و استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد.

سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهرستان عسلویه برگزار شد

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات