فرمانده تیپ ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه اخلاق تیپ امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: این یگان عملیاتی در اوج آمادگی رزمی، تاکتیکی و معنوی قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: این یگان عملیاتی در اوج آمادگی رزمی و تاکتیکی قرار دارد و آماده است تا تهدیدات دشمنان را در نطفه خفه سازد.

 

سردار کشاورز با تأکید بر آمادگی این یگان برای مقابله با تهدیدهای مختلف دشمنان گفت: یکی از مولفه های اقتدار تیپ امام صادق (ع) توان بازدارندگی رزمندگان جوان، مخلص و میدان دیده این یگان است و حضور در مأموریت ها و رزمایش ها باعث شده که دشمن به عمق قدرت یگان‌های نظامی ما پی ببرد و فکر هر گونه تهدیدی را از سر خود بیرون کند.

 

وی با اشاره به ضرورت رصد لحظه به لحظه تحرکات و اقدامات دشمن ادامه داد: پایش اقدامات و تاکتیک‌های نظامی دشمن حتی برای یک لحظه از دستور کار ما خارج نمی‌شود و به کوچک‌ترین اقدام دشمن بزرگ‌ترین و سخت‌ترین پاسخ‌ها را می‌دهیم.

 

وی با ذکر اینکه جان‌بر‌کفان سپاه پاسداران به تحقق وعده‌های قرآن مجید ایمان دارند، اضافه کرد: پایداری و استقامت ما موجب شده که هر روز بیشتر از گذشته در مقابل دشمنان پیش‌روی داشته باشیم و به خاطر اقتدار امروز سپاه دشمن حتی لحظه‌ای فرصت انجام کارهای خصمانه خود را پیدا نمی‌کند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات