دعوت از بسیجیان شهرستان عسلویه برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه http://event.quranbsj.ir ضمن آشنایی با جزییات در این مسابقات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۱۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سروان محمود موذن جانشین فرمانده سپاه خاتم النبیاء(ص) شهرستان عسلویه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری "سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج" ، بیان کرد: تنوع رشته‌های مختلف حفظ و قرائت و مفاهیم در قالب‌های فردی، خانوادگی و گروهی باعث اشتیاق و تشویق روزافزون در استقبال از این اتفاق زیبای قرآنی بوده است.

 

وی بیان داشت: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند، رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی بین بسیجیان و شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم از اهداف اصلی این رویداد قرآنی است.

 

وی افزود؛ بسیج و سپاه شهرستان عسلویه با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه گفتمانی وحیانی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیت قرآنی دارد و شایسته است فضا‌ها و زیرساخت‌های قرآنی همواره تقویت و ارتقا پیدا کند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه http://event.quranbsj.ir ضمن آشنایی با جزییات سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در این مسابقات شرکت کنند.

ارسال نظرات