خبرهای داغ:
۱۴۰ نفر از بسیجیان لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) به اردوی راهیان نور، در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب کشور، اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۱۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)، بدرقه کاروان ۱۴۰ نفره راهیان نور غرب کشور با قرائت قرآن کریم و با حضور سردار حسین نژاد و حجت الاسلام الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ کریم بابایی مسئول هماهنگ کننده در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) برگزار گردید.

 

سردار حسن حسین نژاد با اشاره به اعزام راهیان نور غرب کشور بیان کرد: یک کاروان ۱۴۰ نفره از استان خوزستان لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) از بسیجیان گردان های امام حسین (ع) در این کاروان شرکت کردند.

 

سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در آیین اعزام و بدرقه این کاروان حضور یافت و اظهار کرد: اردوی راهیان نور، فرصتی مغتنم برای شناخت ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

 

وی افزود: یاد و خاطره شهدا و بیان دلاوری‌ها و رشادت‌ها ارج و قرب بسیار زیادی دارد و عبرتی برای نسل جدید و جوان جامعه محسوب می شود.

 

 در پایان افزود: بهره مندی و انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع از وطن، شجاعت و مردم‌داری به نسل‌های بعد، از وظایف مسئولان و آحاد جامعه است و باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

اعزام بسیجیان گردان لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) خوزستان به اردوی راهیان نور غرب کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار