مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تالارهنر مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در برازجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان: این مراسم چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه باحضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در دشتستان برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز خاطره انگیز و امید آفرین ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان ما اسوه های صبر و استقامت و ایثار هستند که در دوران اسارت افتخار ایران اسلامی و ایرانیان شدند.

وی بابیان اینکه دشتستان  بیشترین ازاده استان بوشهر را دارد افزود: وظیفه ی همه ی ما که مسئولیتی را بعهده داریم این است که برای حل مشکلات اشتغال و معیشت این بزرگواران کمر همت ببندیم و تمام تلاش خویش را برای پاسداشت مجاهدت های این سرافرازان بکار گیریم.

نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر از پایان ثبت خاطره نگاری آزادگان استان بوشهر و رونمایی از فرهنگ اعلام آزادگان این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

لازم بذکر است شهرستان دشتستان دارای ۱۴۰ آزاده و جانباز دوران اسارت است که ۱۵ نفر از این عزیزان شهید یا متوفی شدند.

در پایان مراسم از خانواده های شهیدان حیدر رئیسی نژاد،خسرو انجم افروز و غلامعلی محمدی و آزادگان سرافراز تقدیر شد.

بر اساس این گزارش این مراسم به همت سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان، فرمانداری شهرستان دشتستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار