خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوش با حضور سرهنگ پاسدار سید عطاء الله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۳۸۳۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش؛ سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه شوش در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار که با نام شهید صارمی مزین است گفت: شوش از ظرفیت خوب رسانه ای نسبت به شهرهای دیگر برخوردار است که زحمات و تلاش خبرنگاران همه رسانه های شوش را ارج می نهم و از آنان تشکر میکنم .

 

وی افزود: قدردان همه خبرنگاران هستیم که بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش میکنند و کار خبرنگاری ارزشمند است و خبرنگاران برای ثبت لحظات و آگاهی بخشی به مردم تلاش وافری دارند که این تلاش مورد تایید همه بزرگان است و قداست این کار وقتی بیشتر نمایان میشود که بعد از قسم جلاله به قلم این روز به نام شهید صارمی که خبرنگار بود مزین شده و خبرنگاران دوران دفاع مقدس با کار جهادی ۸سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام را به نحو احسنت ماندگار کردند.

 

سرهنگ موسوی گفت: از همه خبرنگاران میخواهم‌در دو مقوله جهاد تببین و امید آفرینی در فضای مجازی گام برداشته و از زوایای مختلف به این دو مقوله مهم بپردازند.

 

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های دشمنان نظام تحریف و وارونه نشان دادن واقعیت هاست تا ملت را ناامید کنند و از اتفاقات کوچک کوه میسازند تا مردم را مایوس کنند.

امید آفرینی در فضای مجازی مد نظر مقام معظم رهبری است و امید دادن به مردم همان نشان دادن واقعیت هاست و کارهای مثبت و خوب میبایست دیده  و به مردم گفته شود.

 

سرهنگ موسوی افزود: گفتن اینکه اصلا پیشرفتی در کشور صورت نگرفته درست نیست و پیشرفت های خوبی در کشور اتفاق افتاده که انتظار میرود در راستای امید آفرینی به این کارها پرداخته شود 

وی گفت: در مقابل کارهای تخریبی رسانه های بیگانه باید به مقوله جهاد تببین پرداخت و این کار جهادی برعهده رسانه هاست که خبرنگاران جهادی از پس این کار بر می آیند و هیچکس مثل خبرنگاران در مقابل نیروی رسانه ای دشمن توانایی ندارد و باید بصورت شبانه روزی خبرنگاران تلاش کنند همانگونه که دشمنان رسانه ای کشور بصورت شبانه روزی در حال فعالیت و تخریب هستند .

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه شوش گفت: من بعنوان فرمانده سپاه ناحیه شوش از انعکاس فعالیت های جهادی نیروهای بسیج و سپاه تشکر میکنم و قدردان زحمات شما ها هستم.و مراتب تقدیر و تشکر خود را از دیگر خبرنگاران که در این نشست نیستند را اعلام میدارم .

 

سرهنگ موسوی درپایان گفت: هرکسی در هر جایگاهی سخنانش ناامیدی در جامعه القا کند با دشمنان نظام همراهی کرده و قابل قبول نیست.و اقدامات مثبت همه کارگزاران میبایست دیده و اطلاع رسانی شود.

 خبرنگاران اصحاب رسانه ها به نقطه نظر های خود در این نشست پرداختند و در پایان مراسم توسط فرمانده سپاه ناحیه شوش دانیال علیه السلام از آنها تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار