مهناز کوچکزایی گفت: اولین کارگاه آموزشی آشنایی رؤسای ادارات، موزه‌ها و پایگاه‌های حفاظتی با منشور عفاف و حجاب و شورای اقامه نماز با حضور بهره‌برداران تأسیسات گردشگری در محل سالن کنفرانس اداره زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مهناز کوچکزایی مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در تشریح خبر فوق اظهار کرد: به‌منظور شناسایی چالش‌ها و آسیب‌ها در مبحث فرهنگ عفاف و حجاب و فریضه مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برنامه‌های ویژه‌ای به همت میراث‌فرهنگی استان برگزار شد.

او با بیان اینکه برخی مراکز بوم‌گردی پاتوق جوانانی شده که رفتار درخورشان ندارند، گفت: باید کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای مسئولان این اماکن برگزار و نحوه رفتار و برخورد با هنجارشکنان آموزش داده شود.

مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی استان افزود: عفاف و حجاب در جامعه فقط برای زنان نیست و مردان نیز باید برای حفظ کرامت این مقوله تلاش کنند چرا که نهادینه‌شدن فرهنگ امربه‌معروف در جامعه سبب می‌شود افراد اصلح در جایگاه واقعی خود قرار گیرند.

این مسوول گفت: رؤسای ادارات، موزه‌ها و پایگاه‌های حفاظتی باید منکرات و معروفات محدوده و مشکلات اداره خود را بررسی کنند.

گفتنی است در این برگزاری این دوره آموزشی گزارشی از چگونگی فعالیت ستاد اقامه نماز، وضعیت موجود نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از طرف رؤسای ادارات حوزه سیستان ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار