خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیکا از برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران بسیجی این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۵۳۳۳۰۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

سرهنگ پاسدار قاسم نوذری در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا گفت : ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار یاد آور جانفشانی و تلاش خستگی ناپذیری قشری است که در راستای اطلاع رسانی و بیان و انتقال حقیقت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و به گفته مقام معظم رهبری بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح می دهند 

 

 نوذری در ادامه گفت : این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

وی گفت : این روز، یادآور حماسه آفرینی های شهدایی همچون شهید صارمی ها و ... آن هایی که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نام رهروان ولایت را نوشتند. لذا یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم.

 

 قاسم نوذری در پایان گفت: لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر اهالی رسانه و خبرنگاران همیشه حاضر در صحنه های انقلابی که در اجرای برنامه ها و در انعکاس اخبار و دست آوردهای بسیج ، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار