جلسه ستاد اربعین شهرستان زاهدان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان با هدف هماهنگی برنامه ها و آمادگی اعضاء این ستاد به منظورمیزبانی از زوار پاکستانی در ایام اربعین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۴۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه ستاد اربعین شهرستان زاهدان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان با هدف هماهنگی برنامه ها و آمادگی اعضاء این ستاد به منظورمیزبانی از زوار پاکستانی امام حسین (ع) در ایام اربعین در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه شهرستان زاهدان در ایام اربعین و میزبانی از زوار پاکستانی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)آمادگی لازم را برای پذیرایی دارد افزود: امسال دو موکب محوری خواهیم داشت؛ موکب الغدیر و زائر سرای امام رضا (ع) که بصورت اختصاصی جهت میزبانی از زوار پاکستانی آماده می شود.

وی افزود : امسال نیز مانند پارسال بروشوری به زبان اردو در اختیار زوار پاکستانی قرار خواهد گرفت که مشخص کننده جایگاه های سوخت مناطق اسکان موقت و... خواهد بود.

نخعی در ادامه افزود: در حال حاضر جایگاه سوخت گیری اتوبوس های زوار پاکستانی، جایگاه ایران و جایگاه ترمینال مسافربری مشخص شده است.

فرماندار زاهدان در ادامه با بیان اینکه این پروسه ای مستمر در راستای خدمت به این حرکت مردمی است افزود : اتوبوس هایی که جهت انتقال زائرین اباعبدالله الحسین (ع) مشخص می‌شود می بایست با کیفیت، دارای سیستم سرمایشی و معاینه فنی باشند، همچنین اداره تعزیرات جهت نظارت بر فروش و جلوگیری از گران فروشی بلیط های اتوبوس ها نظارت ویژه داشته باشد.

نخعی با تاکید بر تشکیل جلسات ستاد اربعین به صورت هفتگی گفت: مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد گزارش اقدامات خود را بصورت مستمر ارائه و پیگیری کنند.

ارسال نظرات