در پیام سخنگوی شورای شهر اراک آمده است: اصحاب رسانه چراغ راه روشنگری و امید به آینده هستند و با مجاهدت و تحمل سختی های فراوان آیه شریفه «نون والقلم» را به عینیت می رسانند.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عباس خسروانی سخنگوی شورای کلانشهر اراک در پیامی به مناسبت ۱۷ امرداد، روز خبرنگار اعلام کرد: روز خبرنگار روزی نمادین برای تحسین دانستن و قدردانی از تلاشگران عرصه دانایی است.

وی در این پیام آورده است: اصحاب رسانه چراغ راه روشنگری و امید به آینده هستند و با مجاهدت و تحمل سختی های فراوان آیه شریفه «نون والقلم» را به عینیت می رسانند.

سخنگوی شورای شهر اراک در این پیام تصریح کرده است: شما با قلم هایتان،بیانگر مطالبات کسانی هستید که تریبونی برای سخن گفتن ندارند و فریادشان بی صداست و چه مقام و جایگاهی والاتر از این که صدای مردم هستید.

خسروانی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در انعکاس اخبار شورای شهر خاطرنشان کرده است: از جهادگران عرصه رسانه که در این مدت تلاش ها و اقدامات شورای ششم شهر اراک را در افکار عمومی منعکس و با انتقادات و نظرات سازنده خود ما را در خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم اراکی یاری داده‌اید، سپاسگزارم و به سهم خود ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به شما همکاران عزیزم تبریک می گویم و یاد و خاطره شهید عرصه خبر شهید محمود صارمی را گرامی می دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار