رئیس شورای شهر ساوه گفت: پیگیر حل مشکلات تمامی اهالی شهرستان هستیم و توانستیم برگزاری جلسات کمیسیون ماده 99 را تسریع بخشیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، محمد اسدی رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: پیگیر حل مشکلات تمامی اهالی شهرستان هستیم و توانستیم جلسات کمیسیون ماده ۹۹ را در داخل شهرستان برقرار و پروسه طولانی حدود ۲ ساله را کوتاه‌تر کنیم.
 وی با تاکید بر عملیاتی‌تر شدن شورای اسلامی شهرستان بیان کرد: در بحث نظارت نیز جدی‌تر وارد شدیم و سهم ۲ درصدی از بودجه شورا‌های شهر را نیز تا حدی محقق کردیم.
اسدی تصریح کرد: درباره بهسازی جاده طراز ناهید نیز با مسولان استان قم رایزنی داشتیم متاسفانه بخش مرکزی جزو مناطق محروم نیست و بودجه کمتری نسبت به سایر مناطق دارد.
ضیاءالدین شهیدی رئیس شورای شهر نوبران در این نشست گفت: شورای اسلامی شهرستان پیش از این مکان مناسبی نداشت، ولی در شورای جدید با پیگیری انجام شده، ضمن تخصیص فضای اداری مناسب توانستیم جلسات را به شکل منظم برگزار کنیم.
وی افزود: در بحث نظارت هم توانستیم نسبت به گذشته فعال‌تر باشیم و هر هفته از روستا‌ها سرکشی داشته باشیم.

لطف اله روحبخش نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان مرکزی در این نشست گفت: مشکل مردم در تردد از ساوه به غرق آباد یکی از مسائل مورد پیگیری در مرکز استان بود که خوشبختانه زیرسازی حدود نیمی از مسیر انجام شده است و پیگیر آسفالت آن هستیم تا این قسمت دو بانده شده و خطرات کمتر شود.
وی افزود: یکی از مسائل که مورد پیگیری است احداث ایستگاه راه آهن در بخش نوبران به نام ایستگاه وحدت است؛ در بحث اینترنت هم به ویژه در ایام کرونا مشکلاتی در روستا‌ها داشتیم که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

صادق شریفی‌فر عضو شورای شهر آوه گفت: روکش آسفالت از سه راه آوه تا زیرگذر اتوبان سلفچگان از طریق شورای شهر و با کمک شورای شهرستان از طریق ریاست جمهوری پیگیری شد و در حال انجام است.
وی یادآور شد: چاه سوم آب شرب برای اهالی آوه نیز پیگیری شده است و امیدواریم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات