باحضور نماینده رسمی کنفدراسیون وکمپانی های جهانی چندجانبه

برگزاری مراسم ثبت رکورد جهانی حرکت پرچم توسط ورزشکار اهرمی

مراسم ثبت رکورد حرکت ورزشی پرچم باحضور نماینده رسمی ثبت رکوردهای جهانی کنفدراسیون وکمپانی های جهانی چندجانبه ایمارو،ایمارو اسپرت وورزش های جهانی همگانی تافیسا در اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،مراسم ثبت رکورد حرکت ورزشی پرچم باحضور نماینده رسمی کنفدراسیون وکمپانی های جهانی ثبت رکورد ایمارو،ایمارو اسپرت وورزش های جهانی همگانی تافیسا درسالن هنرهای رزمی شهر اهرم برگزار شد.

استاد محمد صفدری رئیس سازمان جهانی ورزش های آبی رکورددارجهان و نماینده رسمی ثبت رکورد های ورزشی در کنفدراسیون جهانی ایمارو در مصاحبه با خبرگزاری بسیج تنگستان گفت:حرکت پرچم از حرکاتی است که زیرمجموعه ‌ورزش کلییتنیکس است ویکی از انواع تمرین مقاومتی با وزن بدن است.

استاد صفدری در ادامه افزود:در واقع می‌توان گفت که همه تمریناتی که با وزن بدن‌تان انجام داده‌اید، به نوعی زیرمجموعه این ورزش محسوب می‌شوند.مثلا: حرکت اسکات، شنا سوئدی، لانگز و کرانچ. برنامه ورزشی کلیستنیکس از وزن بدن و نیروی گرانش به‌عنوان مقاومت استفاده می‌کنند.

نماینده رسمی کنفدراسیون جهانی ثبت رکورد توصیه ای به جوانان ورزشکار این شهر نمود وتأکید داشت:یکی از مهم‌ترین مزایای برنامه ورزشی کلیستنیکس این است که نیازی به تجهیزات زیاد و خاصی ندارد و می‌توانید آن را در منزل یا بیرون از خانه به‌راحتی انجام دهید.

صفدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص عزم و اعتماد به نفس برای حضور در ورزش ملی وقهرمانی تصریح کرد:ورزش قهرمانی مظهر اعتماد به نفس است، مظهر عزم و اراده است.ومظهر تمایلات و استعدادها و تشخّص و هویت یک ملت است؛ و این خیلی چیز مهمی است.

ایشان درپایان ضمن تقدیر از علیرضا حسینی حقیقی ورزشکار جوان تنگستانی در عزم و اراده برای ثبت رکورد جهانی حرکت پرچم با مدت زمان ۴۲ثانیه وفراتر از ورزشکاران جهانی این رشته متناسب با سن،قد،وزن،خواستارپیشقدم شدن دیگر ورزشکاران این شهرستان برای شرکت در چنین مسابقاتی شد.

از حرکات بسیار زیبای این ورزشکار جوان ونخبه اهرمی احترام به کتاب مقدس مسلمانان جهان در پی اهانت به این مصحف شریف بود.

این مراسم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار