خبرهای داغ:
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا در روز‌های آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۳۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش و گرفتن موافقت های اولیه در سنوات پیشین در خصوص راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا اظهار داشت: این ناحیه با توجه به فراهم بودن شرایط، به زودی در صدرا ایجاد خواهد شد.

او افزود: شهر جدید صدرا با حدود 200هزار نفر جمعیت مستحق داشتن یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود که با پیگیری های انجام شده، به فضل خدا این مهم محقق شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با استقرار ناحیه مستقل آموزش و پرورش در صدرا علاوه بر اینکه مراجعات مردمی به نواحی شیراز کم خواهد شد، ساز و کار آموزشی بهتری نیز در صدرا مشاهده خواهیم کرد و به نوعی کاستی های آموزشی این شهر به لحاظ فضای آموزشی، کمبود معلم و... به حداقل خواهد رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: پیش بینی ها برای استقرار نیروها با ایجاد یک مکان مناسب در صدرا انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات مدیر سابق ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز که همکاری بسیار خوبی در این موضوع داشت، تقدیر و تشکر کنم.

او در پایان نیز گفت: صدرا می تواند یکی از بهترین شهرهای ایران باشد اما لازمه آن ایجاد زیرساخت ها در این شهر است که یکی از آنها ایجاد یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود و در ادامه نیز باید برای استقرار دیگر امکانات نیز تلاش کنیم که موضوع مهم شهرستان شدن این شهر نیز در حل پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار