سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان با حضور در میان پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان و عرض خدا قوت و همنشینی در جلسه اخوت پاسداران بار دیگر به روحیه جهادی و انقلابی پاسداران تاکید و به آنها الهام بخشید.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۳۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیجاز تفتان، فرمانده سپاه استان به بازدید از گروه های جهادی در حال کار و خدمت رسانی به مردم این شهرستان پرداختند. این گروه جهادی در حال بازسازی و نوسازی منزل مادری بودند که به تنهایی زندگی میکرد. سردار شفاهی با تاکید به خدمت رسانی به عموم مردم و عرض خسته نباشید به بسیجیان جهادگر باعث افزایش روحیه بین آنها شدند.
همچنین سردار فرمانده محترم سپاه سلمان با حضور در منزل جانباز و آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، رئیس ریگی کوته ضمن همنشینی دقایقی و شنیدن خاطره ای از این جانباز پر افتخار ، تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه سفر فرمانده سپاه استان سردار شفاهی دیدار با بسیجیان و مردم بخش های گوهر کوه و نازیل این شهرستان بود که عموم مردم با عرض خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت سردار از او پذیرایی کردند.
ایشان با حضور در منزل ریش سفیدان و معتمدان بخش های گوهر کوه و نازیل باری دیگر سپاه راه همگام و همراه با مردم منطقه بر شمردند و خاطرنشان کردند که دست همواره در راستای ایجاد تفرقه و اتفاق نظر بین مردم و سپاه‌‌حامی مردم میکنند. ایشان پس از اقامه نماز در منزل یکی از مردم مهمان نواز و خونگرم بخش گوهرکوه به سفر خود خاتمه دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار