تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک

آئین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زهک با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و بخشداران جزینک، خمک، رؤسای ادارات و بسیجیان شهرستان زهک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۳۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زهک، در ابتدا این برنامه خیر مقدم توسط سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه زهک از حضور حجت الاسلام اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستانی تشکر و قدردانی بعمل آمد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی در خصوص یاد و خاطره شهدا و ولایت پذیری و ولایت مداری و دشمن شناسی و اجرای برنامه ها در راستای جهاد تبیین ایراد نمود.

حجت الاسلام اکبرپور خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر دشمن با هزاران توطئه علیه انقلاب اسلامی ازجمله توطئه امنیتی، سیاسی ،فرهنگی، نظامی و ... همه را ترکیب کرده و نتوانسته انقلاب اسلامی را شکست بدهد و دلیل این هم پیوند بین امام و امت بوده است.

در پایان این مراسم از فعالیت‌ها و تلاش‌های مخلصانه حجت الاسلام مصطفی کوچکزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زهک تقدیر و تودیع شد و حجت الاسلام امید نغزعلی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک معرفی و منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار