معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز در عرصه جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی می‌طلبد که گروه‌های جهادی متخصص در عرصه فضای مجازی نیز ورود کنند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در مراسم آغاز رزمایش "جهادگران فاطمی 3" استان مرکزی هدف تمام جهادگران را خدمت برای خدا دانست  گفت: خدا را شاکریم که گروه‌های جهادی با حضور جوانانی شکل گرفت که حافظ انقلاب و نظام و ولایتمدار هستند.

وی افزود: اگر عرصه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ هشت ساله بسته است، امروز این گروه‌های جهادی نشان می‌دهند که در همه شرایط پای کار هستند و از نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین را مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ دشمن در عرصه‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: امروز در عرصه جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی هم، بایستی جهاد در راه خدا داشته باشیم؛ می‌طلبد که گروه‌های جهادی متخصص در عرصه فضای مجازی نیز ورود کنند.

نظری با بیان اینکه سال گذشته دشمن در جنگ ترکیبی با تمام امکانات سعی داشت تا افکار را مهندسی کرده و در اختیار بگیرند، گفت: در جنگ ترکیبی دشمن جمعی از جوانان و نوجوانان ما تحت تاثیر قرار گرفتند، ورود گروه‌های جهادی در عرصه فضای مجازی و جهاد تبیین می‌تواند این گروه را به دامان جامعه برگرداند.
وی با تاکید بر اینکه عرصه جهاد گسترده است و می‌تواند تک تک این موضوعات را در بر بگیرد، افزود: گروه‌های جهادی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و بستر تربیت جوان انقلابی مؤمن، متعهد و ولایتمدار پای کار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی جهادگران را بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با تمام ظرفیت و توان آمادگی همراهی با گروه‌های جهادی را دارند چراکه معتقدیم با روحیه جهادی و همت نیروهای جهادی پیشرفت حاصل خواهد شد.

نظری به اقدامات جهادگران استان در سیل آهنگران اشاره کرد و گفت: در سیل روستای آهنگران با تلفیق روحیه جهادی و حضور گروه‌های جهادی شاهد رکوردی قابل تحسین در ساخت خانه‌های آسیب دیده از سیل و در نتیجه زنده شدن امید در دل مردم روستا بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در کرونا صحنه‌هایی از خدمت بی‌منت و خالصانه را به تصویر کشیدند، صحنه‌هایی همچون تولید ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن، حضور در بیمارستان‌ها و همراهی بیماران، حضور در آرامستان‌ها، کمک‌های مؤمنانه و ... که این نشان می‌دهد هر کجا روحیه جهادی و گروه‌های جهادی ار تلفیق و ترکیب کردیم به توفیقات بسیاری دست یافته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است، خاطرنشان کرد: استان مرکزی از گروه‌های جهادی و فنی و تخصصی برخوردار است که در طول این سال‌ها در راستای رفع نیازهای استان خوش درخشیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار