ضرورت سبک زندگی حسینی/کسی حق ندارد وحدت جامعه اسلامی را خدشه‌دار کند/روایت عشق و دلدادگی مرزنشینان تایبادی در تاسوعا و عاشورای حسینی + فیلم

معاون تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یکی از عوامل عاقبت بخیری را پیاده سازی سبک زندگی حسینی برشمرد و با تاکید بر ضرورت وحدت اسلام گفت: هیچ کس، نه عالم شیعه نه عالم سنی حق ندارد وحدت جامعه اسلامی را خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

 



به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، گفت:  ححت الاسلام حسینعلی رحمتی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی شهرستان تایباد، اظهارکرد: امام حسین علیه السلام در ظهر عاشورا در مقابل سپاه دشمن نماز خواند و امروز متاسفانه عده ای از مسلمانان برای نماز حاضر نیستند چند دقیقه مغازه و کار را تعطیل کنند و یا از خواب ناز برای نماز بیدارش کنند.

معاون تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نماز را شاه کلید برای فرار از گناهان برشمرد و ادامه داد: کسی که نمازش را مرتب بخواند در دنیا و آخرت به فوز عظیم نائل می شود.

وی افزود: شیعه و پیرو مکتب حسینی باید در برابر مشکلات مقاوم باشند، اگر سختی و مشکلات به سراغ ما آمد و مقاومت کردیم پیرو امام حسین علیه السلام هستیم.

وی از به دام افتادن در فضای مجازی تذکر داد و یادآورشد: وعده های دروغ فضای مجازی شما را از مدار اسلام خارج نکند و این نیاز امروز جامعه است، بصیرت دینی و ولایی داشته باشید.

معاون تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی استقامت در مقابل گناهان آخرالزمان را نیازمند ایمان قوی دانست و گفت: خدا را فراموش نکنید و از عظمت خدا بترسید تا عاقبت بخیر شوید.

حجت الاسلام رحمتی یکی از عوامل عاقبت بخیری را پیاده سازی سبک زندگی حسینی برشمرد و با تاکید بر ضرورت وحدت اسلام گفت: هیچ کس، نه عالم شیعه نه عالم سنی حق ندارد وحدت جامعه اسلامی را خدشه‌دار کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار