خبرهای داغ:
مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام عادلی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و سینه زنی و ذکر مصائب اهل بیت (ع) با نوای کربلایی آرش شهباز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان:  

در ابتدا جلسه حجت الاسلام عادلی نژاد گفت ؛ امام حسین علیه السلام در روز عاشورا از تاریکی شب، اصحاب خود را جمع نمود و اذن داد برای نجات جان خود استفاده نمایند ولی اکثر آنها ماندند و اظهار وفاداری نمودند. 

 

در ادامه افزود اگر تاریخ را با دقت بیشتری بخوانیم، اصحاب ابی عبدالله مثل خود ایشان خاص و نمونه بوده‌اند، و هر چقدر بگردید و بچرخید مانند اصحاب سیدالشهدا (ع)در کربلا نمی‌بینید.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها خوزستان گفت؛ در فضای رسانه‌ای عنوان شده است مردم ناامید شده‌اند ولی اینطور نیست، چنانچه در ماجرای بدر و احد که بسیار مورد تمجید و تکریم است، هم افراد خالص وجود داشت و هم ناخالص

 

ایشان اظهار نمود؛ انقلاب اسلامی استثنای دینداری است چرا که در تاریخ اسلام سراغ ندارید مردم اینطور پای دین و رهبر خودشان بمانند و کسانی که پای دین نمی‌ایستند یا جاهل هستند یا خائن.... به طوری که مردم در صدر اسلام پیامبر و امام کنار آنها بوده است ولی خیلی از آنها، امام و پیامبر خود را تنها و رها کردند. 

 

 

وی اضافه نمود؛ در تاریخ نداریم که پدری یک فرزند یا دو یا ۳ یا ۴ فرزند خود را در راه اسلام تقدیم نماید. لذا انقلاب اسلامی استثنای دینداری است. 

 

در ادامه مداح اهل بیت عصمت و طهارت آرش شهباز با مرثیه سرایی و مداحی و ذکر مصیبت عاشقان اباعبدالله را به فیض رساند.

گفتنی است، در آخر مراسم ، شرکت کنندگان مراسم عزاداری امام حسین (ع) میهمان سفره کریمانه اهل بیت (ع) بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار