خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

عملیات مرصاد نقطه عطفی در تاریخ درخشان مبارزات رزمندگان اسلام است

همدان-مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ درخشان دفاع و مبارزات رزمندگان اسلام با جبهه نفاق است.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۴۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در سپاه ناحیه همدان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عملیات مرصاد، اظهار کرد: این عملیات نقطه عطفی در تاریخ درخشان دفاع و مبارزات رزمندگان اسلام با جبهه نفاق است.

وی بیان کرد: این عملیات، هیمنه پوشالی استکبار حامی نفاق را شکست و آخرین تیر دشمن در جنگ سخت به سنگ خورد و جبهه نفاق درسی تاریخی از رزمندگان اسلام گرفت.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ضمن تحلیل وقایع محرم و عاشورای حسینی (ع) گفت: اموی‌ها و دیگرانی که بعد از پیامبر(ص) بر سر کار آمدند چهار کار عمده انجام دادند از جمله ولایت ستیزی، دین ستیزی، عدالت ستیزی و تقدس زدایی که منجربه حادثه کربلا شد.

وی با اشاره به اینکه این چهار آفت در هر زمانی اگر پیدا شود همان قضایا تکرار می‌شود، اظهار کرد: باید از تاریخ درس بگیریم و از تکرار چنین حوادث تاریخی جلوگیری کنیم.

حسنی گفت: اگر می‌بیبنید اهل بیت پیامبر(ص) به قربانگاه می‌رود اولین علتش دوری مردم از یاد خدا است.

وی تصریح کرد: اگر در جامعه یاد خدا کم رنگ شود، آن جامعه به راحتی تن به گناه می‌دهند و افراد جامعه به سادگی معصیت می‌کنند و علت دوم نفاق است، یکی از خطراتی که در هر زمان می‌تواند جامعه را به انزوا بکشاند و جامعه را دچار بحران کند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان بیان کرد: نفاق بر بستر جامعه دینی قابلیت رشد دارد، عوام فریب به گونه‌ای عمل می کند که انسان نادان و بی‌بصیرت را دنبال خودش می‌کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار