خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

هدف شهدا تحقق اسلام بود /لازمه حرکت در مسیر شهدا پایبندی به اسلام، عدالت و خدمت به مردم است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هدف شهدا تحقق اسلام بود، گفت: امروز همه مسئولین و مردم اگر می‌خواهند در مسیر شهدا قرار بگیرند باید پایبند به اسلام، عدالت و خدمت به مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۲۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در سومین یادواره شهدای عملیات رمضان و عملیات مرصاد و یادبود حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای اسلام هر جا که خطر بزرگی برای اسلام مطرح شد آن چه که توانست همه گرفتاری‌ها و بلاها را رفع کند و موانع را از سر راه اسلام بردارد مسأله شهادت بود.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام می‌بینیم آن موقع که اسلام در جنگ احد، خندق، احزاب و در جریان تاریخ اسلام در سال ۶۱ هجری آن‌جا که اسلام آرام آرام رو به افول بود و اگر شهادت حسین بن علی (ع) نبود خبری از اسلام نبود، تصریح کرد: در طول تاریخ، بعد از شهادت امام حسین(ع) اتفاقاتی در جامعه پیش آمد که اسلام را به خطر انداخت آن چه که توانست این موانع را برطرف و اسلام را حفظ کند و اعتلای کلمه الله ایجاد کند وجود جوان‌هایی بود که حاضر بودند خود را فدا کنند تا اسلام بماند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه امروز شاهد هستیم چه تعداد از جوانان این استان حاضر شدند خود را فدا کنند تا اسلام، امنیت بماند و مردم در آسایش باشند، گفت: بعد از دوران دفاع مقدس شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم برای این فدا شدند که احساس کردند اسلام در خطر است.

وی با بیان اینکه هدف شهدا تحقق اسلام بود، ابراز کرد: امروز همه مسئولین و مردم اگر می‌خواهند در مسیر شهدا قرار بگیرند باید پایبند به اسلام، عدالت و خدمت به مردم باشند.

شعبانی عنوان کرد: هر چقدر عدالت محور عمل کردیم و به اسلام خدمت کردیم و هر چقدر مسأله فرهنگ دینی مهم شد و هر چقدر گره از کار مردم گشودیم به این شهدا نزدیک هستیم در غیر این صورت از آن‌ها فاصله داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار