رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: انتخاب و انتصاب مدیران پاکدست، انقلابی، جهادی و متخصص، زمینه ساز پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:  گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر در منطقه ماهان برگزار شد.

محمد علیرضایی ضمن تبیین مولفه های مدیریت از دیدگاه حضرت علی (ع) گفت: ضرورت دارد این نکات اخلاقی را در زبان و کلام رعایت کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب ثمره خون شهداست، افزود: رعایت حق الناس تا آنجا اهمیت دارد که از دیدگاه امام حسین (ع) حتی شهادت در راه خدا رافع حق الناس نیست.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یکی از حساس ترین و مهمترین موضوعات انقلاب و نماد مردم سالاری دینی است، ولایت و ولایتمداری ملاک کار ماست اگر این ملاک را در نظر بگیریم از مسیر ارزش های انقلاب منحرف نخواهیم شد.
علیرضایی گفت: موضوع جهاد تبیین همواره مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است، درخواست این است که با عزمی جهادی در این خصوص قدم برداریم.
وی با اشاره به اینکه مجاهدانه در بستر فکر و اندیشه اسلامی کار کردن، آثار مهمی در عرصه های مختلف خواهد داشت، گفت: جلوگیری از تحریف حقایق و واقعیت ها در چشم مردم، ایجاد گفتمان صحیح که عامل مهمی برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب است، حفظ پشتوانه اجتماعی و از بین رفتن مشکلات از آثار جهاد تبیین است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: تطهیر رژیم منحوس پهلوی، منحرف ساختن فکر جوانان، تحریف انقلاب به قول حضرت امام در سه حوزه فردی، اجتماعی و سیاسی و... از مهمترین نقشه های دشمن است.
علیرضایی گفت: تخطی از دین، عامل انحراف و انحراف فکری و فرهنگی خطرناک ترین نوع انحراف و هدف دشمن ناامید کردن، ایجاد شک و بدبینی نسبت به نظام اسلامی است.
وی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام، ظرفیت های نظام و انقلاب از جمله اقتصاد مقاومتی، ظرفیت نیروی انسانی جوان، تولید ملی و...، تبیین درست تاریخ معاصر و مشروطه، دشمنی های استکبار، خطر نفوذ نفوذی هایی که در لباس دوست کنار ما هستند، تغییر دادن باورهای مردم نسبت به اسلام، حفظ وحدت، اندیشه مقاومت، تکیه بر توان داخلی، سبک زندگی اسلامی – ایرانی و...از مصادیق مهم جهاد تبیین هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.
بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با محوریت پروژه مهر در باشگاه فرهنگیان منطقه ماهان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار