خبرهای داغ:
مراسم عزاداری ایام محرم الحرام در سپاه ناحیه دزفول با حضور پایوران و سربازان و وابستگان با حضور دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور در حسینیه ستاد ناحیه برگزار شد. ب
کد خبر: ۹۵۲۹۰۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

ه گزارش خبرگزاری بسیج دزفول حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای انقلاب فرهنگی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: هرچه داریم از محرم است، زیرا فداکاری امام حسین(ع)، اسلام را برای ما زنده نگه داشته است و بر ما واجب است این راه نورانی را با خلوص نیت ادامه دهیم.
دبیر شورای انقلاب فرهنگی: اگر اخلاق و رفتار کردار ما طوری باشد مورد توجه امام زمان(عج) و امام حسین باشد آن موقع در ملت امام حسین قرار می گیریم.
وی در ادامه اولین ویژگی ملت امام حسین(ع) تزکیه نفس دانست و گفت: در تزکیه نفس هر آنچه خوبی است به شما نزدیک و هر آنچه بدی است از شما دور می شود.
حجت الاسلام دکتر خسروپناه گفت: مجالس عزای امام حسین(ع) باید مجالس تحول روحی و مرکز تربیت و تزکیه نفس باشد و این مجالس باید به انسان درس عزت، آزادگی، ایثار، فداکاری، درس تقوا و اخلاق بیاموزد.

ایشان فلسفه مهم عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت : امروزه عمل کردن به این فریضه مهم الهی بر همگان واجب است و اگر جزئی از ملت امام حسین(ع) هستید باید به این مهم عمل کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار