خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

صنایع بزرگ خوزستان نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بی‌تفاوت نباشند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظار داریم که شرکت‌ها و ارگان‌های استان نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بی تفاوت نباشند و از ورزشکاران قهرمان حمایت کنند.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۹۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

حمید بنی‌تمیم در آیین استخدام ۲۴ کشتی‌گیر و مربی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران اظهار کرد: این اقدام به همت مدیرعامل و هیات مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران انجام شد و امیدوارم دیگر شرکت‌ها هم به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی افزود: در جلسه شورای ورزش مصوب شد که شرکت‌های استان در بحث ورزش پای کار آمده و از قهرمانان در بحث تیمداری و استخدام حمایت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: قرار است ۲۱ نفر از جوانان استان که اکثرا جوان هستند به استخدام شرکت گروه ملی درآمده و عضو تیم کشتی فرنگی این شرکت شوند.

وی افزود: علاوه بر رشته کشتی بنا داریم دیگر رشته‌ها را حمایت کنیم که امیدوارم با حمایت استاندار و سایر شرکت‌ها به این مهم توجه شود.

بنی تمیم گفت: در استان ۷۰۰ پروژه عمرانی ورزشی داریم که ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار از سه محل نفت، استانی و ملی برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته است و تا هفته تربیت بدنی قرار است ۷۰ پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد ریال برای خانه کشتی اندیمشک گفت: همچنین برای احداث خانه کشتی ایذه ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته ایم و خوشبختانه بحث مالکیت آن برطرف شده است.

بنی‌تمیم گفت: در بحث کشتی، پنج شهرستان استان را در اولویت قرار دادیم و به هر کدام ۲ میلیارد ریال بودجه اختصاص دادیم. در یک سال و نیم اخیر ۳۰ تخته تشک خریداری شد همچنین برای تجهیز خوابگاه هیات استان، ۳۰ میلیارد ریال و بازسازی سالن هیات کشتی استان ۱۵ میلیارد ریال در نظر گرفتیم.

وی افزود: در حال حاضر از ۱۰ وزن تیم ملی جوانان، هفت وزن متعلق به کشتی گیران خوزستانی است و قطعا بیشتر اوزان تیم ملی در مسابقات جوانان جهان را خوزستانی‌ها تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان تنها یک برنز المپیک توسط سعید عبدولی دارد که امیدوارم با حمایت از جوانان خوزستانی، راه برای کسب مدال المپیک هموارتر شود.

وی افزود: وظیفه خود دانستم که قدری از دغدغه جوانان استان کم کنم و امیدوارم که این اتفاق خوب، شروعی برای ادامه کار در دیگر رشته‌ها باشد.

بر اساس این گزارش، ۵ شهرستان استان در کشتی برای حمایت در اولویت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار دارند. در طول یک سال اخیر سه تخته تشک کشتی برای شهرستان‌ها خریداری و نزدیک به سه میلیارد تومان برای خوابگاه‌های کشتی درنظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار