مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی قم:

خدمت به مردم و محرومان الگوگیری عملی از سیره نورانی سیدالشهدا(ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: خدمت به مردم و محرومان الگوگیری عملی از سیره نورانی سیدالشهدا(ع) است.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۲۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جمع مدیران و کارکنان استانداری قم که در نمازخانه استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشت: از جمله مهم ترین شاخصه های دینداری، تلاش در جهت رفع حوائج مردم و به خصوص محرومان است که در این رابطه سیره و رفتار اهل بیت(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) بهترین الگوی فراروی ماست.
وی افزود: از جمله اصلی ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان و مدیران این است که در راستای رسانه ای شدن خدمت رسانی به مردم و محرومان تلاش کنند تا آحاد جامعه در جریان خدمات و برکات نظام و انقلاب اسلامی قرار بگیرند.
امیرزاده همچنین با بیان این که از جمله مهم ترین درس هایی که ما از نهضت حسینی فرامی گیریم، بحث شناخت صحیح تکلیف دینی و استقامت در انجام آن است، گفت: ثبات قدم در جریان حق و مقابله با جریان باطل و طاغوت را ما از گفتار و سیره نورانی امام حسین(ع) و یاران باوفایش از جمله حضرت ابوالفضل العباس(ع) می آموزیم و این که باید پای دین خدا و حراست از ارزش های الهی و اسلامی ایستاد و از امکانات و نیروها و فتنه ها و خدعه های دشمن در این باره نهراسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار