الوانیان:

جذب نیروی باکیفیت از برنامه‌های دولت سیزدهم است

همدان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: هدف اصلی دولت سیزدهم تمرکز بر کیفیت و صلاحیت در انتخاب نیروی انسانی و ارزیابی نیروی لایق از همه جهت برای بهره‌وری حداکثری نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۱۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
جذب نیروی باکیفیت از برنامه‌های دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تورج الوانیان در بازدید از روند برگزاری فرایند گزینش و مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان همدان، اظهار کرد: در آزمون استخدامی این دوره، روش انتخاب معلمان متفاوت با سال‌های گذشته است، امسال نمره آزمون کتبی داوطلب ۴۰ درصد و ارزیابی تکمیلی حضوری و سنجش صلاحیت‌های عمومی و حرفه‌ای ۶۰ درصد در موفقیت وی برای پذیرش و استخدام در آموزش و پرورش تأثیر دارد.

وی افزود: هدف اصلی دولت سیزدهم تمرکز بر کیفیت و صلاحیت در انتخاب نیروی انسانی و ارزیابی نیروی لایق از همه جهت برای بهره‌وری حداکثری نیروی انسانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان ارزیابی تکمیلی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون، امسال به طوری کلی متحول شده و با نگاه ویژه ای پیگیری می‌شود. در فرآیند ارزیابی افراد، سعی در ایجاد عدالت حداکثری در جذب معلمان آینده است.

وی تصریح کرد: برای سنجش موضوعات گفته شده فضای اتاق‌های ارزیابی و چینش صندلی‌ها و المان‌های موجود در اتاق متناسب با فضای واقعی تدریس و حضور معلم در کلاس در نظر گرفته شده اند.

الوانیان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری هرچه مطلوب تر روند آزمون استخدامی، شاهد جذب بهترین و شایسته‌ترین نیروی انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار