خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

باید شرایط مناسب برای افزایش صادرات و اقتصاد پویا فراهم کنیم

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه گره‌های کور اقتصادی به همت دولت مردمی در حال گشایش است، گفت: اگر بخواهیم اقتصاد پویا داشته باشیم باید شرایط مناسب برای افزایش صادرات ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۶۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
باید شرایط مناسب برای افزایش صادرات و اقتصاد پویا فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد، ضمن تبریک روز عید غدیر با اشاره به روز دهم تیرماه روز صنعت و معدن اظهار کرد: همه روزها روز صنعت است چراکه تلاشگران این عرصه جهادگونه از خودگذشتگی دارند تا چرخ تولید در این کشور بچرخد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز مایه مباهات و افتخار ما است افسران نستوه و مجاهدی است که در عرصه تولید با همه مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و محکم ایستاده‌اند، گفت: شرایط تولید در دوران قبل از انقلاب اسلامی صنایع وابسته و مونتاژ بود و استان همدان فقط کارخانه لُرد را داشت که در زمینه مونتاژ لوازم خانگی فعال بود اما امروز با یک عزم و اراده خاص چرخ صنعت استان با شتاب فراوان رو به جلو حرکت می‌کند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه امروز به همت دولت سیزدهم با تمام توان از تولید و تولیدکنندگان دفاع می‌کند، عنوان کرد: امروز تلاش می‌کنیم تولید به سمت صنایع فناوری برتر هدایت شود.

وی با اشاره به اینکه امروز باید جهاد تبیین داشته باشیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم، تصریح کرد: اگر امروز تمام دنیا در مقابل ملت استوار ایران اسلامی صف‌آرایی کرده به دلیل دانش، توانمندی و فعالان اقتصادی است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه به لطف خدا ذخایر معدنی و نیروی انسانی باهوش و سرشار از استعدادها در کشور فراهم است، ابراز کرد: باید با ترکیب هنر و خلاقیت کار جمعی در استان و کشور تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت همه توان مالی خود را برای حمایت از تولیدکنندگان، در بحث پروژه‌های خدماتی بهداشتی به پای کار آورده است، عنوان کرد: غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان مسیر خطرناکی داشت که به همت دولت سیزدهم تا چند وقت آینده عملیات چهار بانده کردن راه آن آغاز می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه گره‌های کور اقتصادی به همت دولت مردمی در حال گشایش است به ویژه در حوزه صنعت و معدن در کنار تولیدکنندگان هستیم، یادآور شد: اگر بخواهیم اقتصاد پویا داشته باشیم باید شرایط مناسب برای افزایش صادرات ایجاد کنیم که بدون شک دیپلماسی دولت با سایر کشورها این شرایط را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع روز به روز آینده اقتصاد به ویژه صنعت، معدن تجارت استان به تبع از کشور درخشان‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما هم با انتخاب مدیران جوان و جهادی در کنار تولیدکنندگان هستیم و تلاش می کنیم مراودات تولیدکنندگان با مدیران در حوزه تولید مطلوب باشد.

قاسمی فرزاد با گله از گره‌های کور موجود در روابط اداری، با بیان اینکه فرانسه که مدعی است در حقوق و قوانین پیشگام است حدود ۴ هزار عنوان قانون دارد اما ایران بیش از ۱۲ هزار قانون دارد که این در هم‌تنیدگی قانون دست و پای تولیدکنندگان و صنعتگران را بسته است، گفت: باید با یک تقلیل قوانین مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار