اقدام ارزنده روحانی نیک اندیش گنابادی بعد از بازگشت از حج/مخارج ولیمه این سفر معنوی به احداث پایگاه اورژانس اختصاص یافت

حجت الاسلام خدادادی روحانی نیک اندیش گنابادی پس از بازگشت از سفر معنوی خانه خدا، هزینه مخارج ولیمه حج واجب خود را برای کمک به احداث پایگاه اورژانس شهر روشناوند اختصاص داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۱۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

اقدام ارزنده روحانی نیک ندیش بعد از بازگشت از حج/مخارج ولیمه این سفر معنوی به احداث پایگاه اورژانس اختصاص یافت

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دیدار با حجت الاسلام جواد خدادادی از وی برای اقدام ارزنده ای که در جهت حفظ سلامت مردم شهر روشناوند انجام داد، قدردانی کرد.

حجت الاسلام صادقی، رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت گناباد در این دیدار ضمن تسلیت ایام حزن و ماتم آل الله با اشاره به حدیث (( مَنْ دَعَا إِلَى هُدًى كَانَ لَهُ مِنَ الْأَجْرِ مِثْلُ أُجُورِ مَنْ تَبِعَهُ.... )) گفت : این حدیث بر دعوت به امور احسن دلالت دارد و اجر کسی که مردم را به هدایت فرا می خواند و سنت های حسنه را میان مردم ترویج می کند مانند اجر کسی می داند که به آن عمل کند.

وی افزود: ما همیشه از زائران سرزمین وحی درخواست داشتیم هنگام بازگشت، هزینه اطعام و ولیمه این سفر معنوی را به کار خیر ماندگار تبدیل نمایند.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت شهرستان گناباد خاطر نشان کرد: انجام اینگونه امور خداپسندانه، فرهنگ سازی در جامعه را به همراه خواهد داشت.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با قدردانی از اقدام حجت الاسلام خدادادی گفت؛ یکی از آرزوهای ما این است که این گونه اقدامات به عنوان فرهنگ در جامعه رواج پیدا کند و نهادینه 

حجت الاسلام خدادادی روحانی نیک اندیش اهل شهر روشناوند گفت: خیرین در حوزه های ساخت مسجد و مدرسه کمک های زیادی انجام داده و میدهند اما در حوزه سلامت کمتر اتفاق می افتد که امیدوارم در حوزه سلامت نیز شاهد اتفاقات خوبی از این قبيل باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار