خبرهای داغ:
تبریز- مدیر علمی پژوهشی و فناوری سپاه امامت تبریز گفت: از فعالیت های علمی، آموزشی،فرهنگی هنری و ورزشی در طرح های تابستانی اوقات فراغت حمایت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۳۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد باباپور در بازدید از فعالیت های طرح تابستانی اوقات فراغت دبیرستان ماندگار فردوسی ضمن اعلام این خبر با بخش های مختلف دبیرستان ماندگار فردوسی شامل کارگاه و آزمایشگاه فیزیک، شیمی و زیست، کتابخانه، فضاهای آموزشی و ورزشی،نمازخانه و حسینیه و ابنیه تاریخی و قدمت آن ها آشنا شد.

بهرنگ سراجی؛ سرپرست خانه نخبگان ناحیه که خود از دانش آموختگان دبیرستان ماندگار فردوسی بوده در این بازدید ضمن بررسی کیفیت برگزاری برنامه ها، امکانات موجود را مورد ارزیابی قرار داده و قول مساعد داد تا برخی از خواسته ها و نیازهای این گروه جهادی را بررسی کرده و در جهت رفع آن ها پیگیری های لازم را انجام دهد.

حمایت خانه نخبگان سپاه امامت تبریز از برنامه های طرح های تابستانی

مدیر علمی پژوهشی و فناوری به همراه سرپرست خانه نخبگان سپاه امامت تبریز از فعالیت های طرح تابستانی اوقات فراغت گروه جهاد علمی فرهنگی دانش آموزی در دبیرستان ماندگار فردوسی و برگزاری کلاس های قرآن، فضای مجازی، فناوری اطلاعات و ورزشی بازدید کردند.

 دبیرستان ماندگار فردوسی در دومین سال پیاپی میزبان برنامه های اوقات فراغت طرح تابستانی برای دانش آموزان بسیجی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار