فرمانده سپاه شهرستان دیر:

امروز ما نیازمند خانواده عاشورایی هستیم

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: امروز برای تربیت نسلی انقلابی و متعهد برای یاری امام زمان (عج) نیازمند خانواده عاشورایی هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۴۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

امروز ما نیازمند خانواده عاشورایی هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهدای محراب بندر دیر اظهار داشت: ما بعنوان نسلی که منتظر امام زمان (عج) هستیم نیازمند خانواده عاشورایی هستیم تا یارانی را پرورش دهد که شجاع متعهد و انقلابی باشند و این نوع تربیت برعهده خانواده ها است.

 

وی یکی از ویژگی های خانواده های عاشورایی احترام و تکریم دانست و ادامه داد: احترام و تکریم در بین اعضای خانواده برای نسل جوان و نوجوان ما که از آموزه های دینی است امری واجب است چون کودک و نوجوان ما از رفتار پدر و مادر درس می گیرند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: یکی دیگر از ویژگی های خانواده عاشورایی محبت است و اگر به خانواده ائمه و اطهار (ع) نگاه کنیم می بینم که چه پیوند ناگسستنی بین اعضای خانواده که ثمره محبت است وجود دارد که همین محبت باعث می شود بنیان خانواده با ارزشمندتر شود.

 

سرهنگ حسینی نیا تصریح کرد: آنچه که امروز وظیفه ما است در مقابل امام حسین (ع) این است که بُعد مصیبت حضرت علی اصغر(ع) جدا بکنیم و بُعد پیام تربیتی که این نسل را باید عاشورایی تربیت کنیم را از هم جدا کنیم.

 

سرهنگ حسینی نیا در پایان خاطرنشان کرد: امروز پیام حضرت علی اصغر (ع) را در فضای مجازی دنبال کنیم و کودکان خود را از آسیب های فضای مجازی مصون بداریم تا شاهد از بین رفتن فرزندان خود نباشیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار