محرم، ماه تقرّب الی الله

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن ماه شریف محرم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۱۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی در این پیام، محرم را ماه تحوّل دل‌ها و جهان‌ها و جهاد و فداکاری در راه خدا دانست و گفت: محرم ماه تقرّب الی الله و تقرّب به اولیای خداوند و ماه پیروزی خون بر شمشیر وحیات طیّبه امّت اسلام است.
او افزود: محرم ماه بیداری، فداکاری و از خودگذشتگی در راه حق و ماه امید، نجات، وحدت، حیات و بیداری و نشاط و مبارزه با کفر و استکبار و نفاق است.
این مقام مسئول، بربهره مندی همگان از این فرصت نورانی برای اعتلای کلمه الله و قرب الی الله و نفی ظلم و استکبار تاکید کرد و گفت: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این ماه با وحدت کلمه و حضور قلب و زبان و بیان گویا و شعار و شور حسینی (ع) قدرت اسلام و اهل البیت (ع) را به جهانیان نشان داده و بار دیگر وحدت و انسجام، شکوه و عظمت، بیداری و هوشیاری، آگاهی و معرفت، حضور و شعور معنوی و اخلاقی خود را به نمایش خواهند گذاشت و پرده از چهره کریه استبداد و استکبار و ظلم برخواهند داشت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) گفت: در ماه محرم حسینیه ها، مساجد، امامزادگان، موکب ها، هیأت‌های مذهبی، رسانه، مداحان و مرثیه خوان ها، شعرا و ادبا و هنرمندان و همه مردم کوچه و بازار و شهر و روستا بار دیگر به صحنه خواهند آمد تا سیمای بزرگ عاشورا و کربلا و امام حسین (ع) و یاران آن بزرگوار را به جهانیان ارائه کنند و چهره واقعی دین و کربلا و حق را به نمایش گذارند.
وی تاکید کرد: اکنون انقلاب اسلامی این رسالت بزرگ را به دوش جامعه ما وجوانان ما و دلدادگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشته و باید برای پاسداری و صیانت و گسترش مفاهیم بلند ونورانی آن همه با هم، همصدا و هم جهت باشیم و نسبت به صیانت از ابعاد با عظمت آن کوشا و جدی باشیم.
او در این پیام از مردم شریف استان بوشهر و بسیجیان سلحشور خواست با همه وجود برای اعتلای کلمه الله و عزّت و سربلندی اسلام و قرآن و اهل البیت (ع) همچون گذشته کوشا و فداکار باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار