خبرهای داغ:
ذوقی احسن:

همایش ملی و انقلابی ۴۰۰ دونده در همدان برگزار شد

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان از برگزاری همایش ملی و انقلابی و نمایش اقتدار و احترام ۴۰۰ دونده نونهال و نو جوان به شهداء و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۵۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: همزمان با ۲۵ تیرماه سالگرد بمباران هوایی استادیوم قدس همدان، برای اولین بار در تاریخ ورزش استان ۴۰۰ دونده در همایش استعدادهای دو ومیدانی از سراسر شهرها و روستاهای استان در استادیوم ورزشی شهدای قدس حضور یافتند و به شهدای ۲۵ تیر و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

وی افزود: در این همایش و نمایش اقتدار، دوندگان پس از ادای احترام به پرچم مقدس و سرود ملی به احترام و نکوداشت شهدای قدس، سه مرتبه پیست دو و میدانی استادیوم ورزشی قدس را دور افتخار زدند و مورد تحسین و استقبال مهمانان قرار گرفتند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان مرد: در این همایش ملی و انقلابی که با حضور جمعی از مدیران ورزش و فرماندهان سپاه استان و جمعی از ایثارگران به صورت خودجوش در مراسم حضور یافتند و با تقدیم شاخه‌های گل به شهدای قدس ادای احترام کردند.

وی افزود: هیئت دو ومیدانی استان در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با طرح برگزاری لیگ صحرانوردی شهید همدانی از سال گذشته اقدام به اجرای برنامه جامع و وسیع استعدادیابی در سطح استان کرده است.

ذوقی احسن تصریح کرد: از بین ۸ هزار دونده، ۴۰۰ دونده مستعد از ۴۰۰ روستا، محله و مناطق شهری استعدادیابی شدند و مرحله نهایی لیگ صحرانوردی همزمان با برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و سالگرد شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی با شرکت تیم‎‌‌هایی از سراسر کشور در پیست اختصاصی صحرانوردی همدان برگزار خواهد شد.

همایش ملی و انقلابی ۴۰۰ دونده در همدان برگزار شد

همایش ملی و انقلابی ۴۰۰ دونده در همدان برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار