خبرهای داغ:
نظری:

مدال افتخار را امام خمینی (ره) به ملت ایران داد

همدان-یکی از رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه مدال افتخار را امام خمینی (ره) به ملت ایران داد، گفت: رزمندگان زمان جنگ در انجام وظایفشان بسیار متعهد بودند.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۸۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید نظری امروز در همایش استعدادهای برتر دوومیدانی استان همدان، لیگ سردار همدانی که به مناسبت گرامیداشت ۲۵ تیرماه سالروز بمباران هوایی استادیوم قدس و شهادت جمعی از نمازگزاران در استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «من به جرات مدعی هستم ملت ایران و توده میلیونی در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه و عراق در عهد حضرت علی(ع) و حسین بن علی(ع) هستند»، اظهار کرد: سند و مصداق این فرمایش سال ۶۱ است که بعد از بمباران نماز جمعه ۸۰ نفر شهید و 100 نفر زخمی شدند اما برای ادامه نماز به مسجد جامع مراجعه می‌کنند که نمازشان را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه مدال افتخار را امام خمینی (ره) به ملت ایران داد، افزود: رزمندگان زمان جنگ در انجام وظایفشان بسیار متعهد بودند.

رزمنده دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دفاع مقدس گفت: ما چیزی به اسم قرارداد الجزایر نداریم رضا شاه پهلوی در قرارداد سعدآباد اروند رود را واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه با پاره کردن بیانیه سست الجزایر در شهریور سال ۵۹ جنگ آغاز شد، ادامه داد: ریشه جنگ تحمیلی به قرارداد سعدآباد برمی‌گردد.

نظری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به نصرت الهی یقین داشته باشید، خاطرنشان کرد: خدای سال ۶۱ خرمشهر، خدای ۱۴۰۲ امروز ایران اسلامی ما است.

* ما مدیون خون همه شهدا هستیم

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما مدیون خون همه شهدا هستیم.

وی ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های استان برای برگزاری این برنامه گفت: ما باید ورزشکاران را حمایت کنیم تا بتوانند در مسابقات ملی و فراملی نشان لیاقت و مدال افتخار را برای استان و کشورمان به ارمغان بیاورند.

در پایان این مراسم جمعی از مسئولین حاضر در مراسم به مقام شامخ شهدا با اهدای شاخه گل ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار