هم‌افزایی مسئولان فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) قم با هدف جریان سازی فرهنگی

دوره توانمندسازی مسئولان فرهنگی حوزه ها و مسوولان برتر فرهنگی پایگاه های تابعه ناحیه امام حسین (ع)، در دفتر فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س)برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۳۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

هم افزایی مسئولان فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) قم با هدف جریان سازی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای افتتاح این دوره سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه، حسن زاده معاون فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان قم گفت: این دوره توانمندسازی مسئولین فرهنگی حوزه‌ها و مسئولین برتر پایگاه‌های تابعه بود به منظور آنکه بتوانند هم افزایی مفید و سازنده ای با هم داشته باشند و نسبت به موضوعات اولیه فرهنگی و جریان سازی فرهنگی در شهر قم هماهنگ باشند.

مسئول برگزار کننده این دوره در ادامه گفت: همچنین در این دوره، کلاس آموزشی استفاده از برنامه‌های اینشات و متن نگار با تدریس خانم علیزاده به منظور ارتقای سطح تولید محتوای فرهنگی در بین مسئولین فرهنگی برگزار شد.

حسن‌زاده همچنین افزود: در ساعتی دیگر از این دوره، با مسئولین فرهنگی بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب را داشتیم و در مورد تشکیل و ایجاد بستر فرهنگی مناسب برای تشکیل تمدن اسلامی بحث و گفتگو شد.

 

انتهای پیام/ لیلی عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار