خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اصفهانی:

اکنون جهاد، جهاد حفظ حجاب است

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما اثبات کردند با جهاد و با جان و مال تا پای جان استقامت کردند و اکنون جهاد، جهاد حفظ حجاب است.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۱۳
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در آیین تجلیل از ۴۰ بانوی محجبه موفق بسیج ادارات و اقشار مختلف بسیج استان همدان که با حضور مسئولین استانی و خواهران نخبه اقشار استانی در مرکز همایش‌های بین المللی تالار قرآن همدان برگزار شد، اظهار کرد: خواهرانی که در ادارات مشغول به کار هستند و در دو بعد قانونی، ادارای و استخدامی و بعد حفظ مکتب، حجاب و حفظ ارزش‌های قرآنی فعالیت می‌کنند بسیار مهم است که در اجتماع اسلامی و روحانی خود بتوانیم هر دو جنبه را حفظ کنیم و بر نسل جوان خود عرضه کنیم که زن مسلمان می‌تواند در مراکز مختلفی که شرع اجازه داده است در ادارات مختلف خدمت کند و نقش آفرین باشد.

وی افزود: در موارد دیگر این نقش آفرینی در مسائل اجتماعی منافات با حجاب ۱۰۰ درصد اسلامی و حفظ تمام ارزش‌های اسلامی مانعه الجمع نیست؛ خواهر مسلمان ما در ورود به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و... و حتی رفتن به ممالک دیگر برای مسائل ارزشی با حفظ حجاب حاض می‌شود که این حفظ حجاب ارزش دارد و ما از آن دفاع می‌کنیم و برای ما مهم است.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه این خطوط قرمز ما نباید مورد تعرضی قرار گیرد و این حفظ حجاب برای ما پیامی دارد، ابراز کرد: شما خواهران آیات حجاب را بخوانید و ذیل این آیات را ملاحظه کنید، نمونه این آیات ۵۹ سوره احزاب و نور است؛ دشمن به این مطلب پی برده افرادی که به صورت توریست وارد کشور ما می‌شوند اصل کارشان تسلط بر کار ما است؛ اگر صحبت از گردشگری، سفارتخانه و فرستادن مستشار است اینها همه نقاب بر آن مساله اصلی است.

وی با بیان اینکه دشمنان به نتیجه رسیده‌اند که دو گروه هستند که اثرگذار هستند، عنوان کرد: یک گروه روحانیون هستند که برنامه‌های ائمه(ع) را انتقال می‌دهند، چراکه برخی از مراجع ما مستجاب الدعوه هستند و بعد از انقلاب اسلامی و نفوذ امام راحل در قلوب مردم، این حجاب بود که معرفی 100 درصد اسلام ناب بود.

موسوی اصفهانی ادامه داد: مردم ما اثبات کردند با جهاد و با جان و مال تا پای جان استقامت کردند و اکنون جهاد، جهاد حفظ حجاب است.

وی عنوان کرد: حفظ حجاب باید یکی از وظایف مدیر کل باشد؛ همه مسلمین حجاب را قبول دارند و مداحان ما می‌توانند برای حجاب قدم بردارند و برای ارزش‌های اسلامی بگویند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به لطف خداوند ما از این گردنه هم عبور خواهیم کرد، دین خدا محکم و استوار است و اینها همه امتحانات الهی هستند.

در پایان این مراسم از ۴۰  بانوی محجبه شاغل و نخبه در اقشار مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار