خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند خبر داد

برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند

همدان- فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند از برگزاری نشست‌های بصیرتی ازدواج آسان، فرزند آوری و پیشگیری از طلاق و... طی هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در هر پایگاه یک نشست تا پایان هفته حجاب و عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۵۱
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

بهاره اختری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با بیان اینکه ارزش و جایگاه اصلی حجاب را باید در جامعه جستجو کرد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) به جایگاه حجاب و رعایت آداب اشاره می‌کند و می فرمایند «باید مسائل ارزشی اسلام در جامعۀ ما احیاء شود»، اطاعت از دستورات خدای متعال و رهبر معظم انقلاب واجب است، بنابراین حضور در جامعه با حفظ حجاب از ویژگی و خصوصیات یک زن است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته حجاب و عفاف توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی ازدواج آسان، فرزند آوری و پیشگیری از طلاق از جمله این برنامه‌ها است که در هر پایگاه یک نشست تا پایان هفته حجاب و عفاف برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوی دختران به سینما، دورهمی‌های صمیمی در راستای پاسخگویی به شبهات در خصوص عفاف و حجاب، تجلیل از دختران محجبه، آرایشگران و مغازه‌داران خانم، اردوی گنجنامه، پیاده روی مدافعان حجاب، رنگ آمیزی سنگ مزار شهدا توسط دختران حافظ قرآن و ... از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ عنوان برنامه طی هفته حجاب و عفاف در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند برگزار شد، عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌های متنوع فرهنگی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و بصیرت‌افزایی نسل جوان با توجه به هجمه‌های اخیر دشمن در این زمینه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات