رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

100 درصد اعتبارات سال 1401 تا پایان شهریورماه جاری هزینه می‌شود

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که 100 درصد اعتبارات سال 1401 استان تا پایان شهریورماه جاری هزینه ‌شود تا هیچ اعتباری از استان به خزانه باز نگردد.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۵۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، رقم اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی های سرمایه‌ای استان در سال 1402 را به ترتیب حدود 1.5 و 2.8 همت اعلام و اظهار کرد: در جلسه امروز در مورد توزیع این اعتبارات تصمیم گیری شد.
وی افزود: این تصمیمات به سرعت به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ها ابلاغ می‌شود تا تبادل موافقت نامه ها در سطح استان و شهرستان‎ها به جد پیگیری شود.
فرشکاران با اشاره به مصوبات و تخصیصات سفر رئیس جمهور ادامه داد: با مدیریت جهادی استاندار در سال 1401 موفق شدیم به میزان 9 همت از اعتبارات مصوب سفر را به استان جذب کنیم که 95 درصد آن را دستگاه‌ها دریافت کرده‌اند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اذعان داشت: از این میزان اعتبار 85 درصد هزینه شده و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که 100 درصد اعتبارات سال 1401 استان تا پایان شهریورماه جاری هزینه ‌شود تا هیچ اعتباری از استان به خزانه باز نگردد.
وی اضافه کرد: در مورد دور دوم سفر هم حدود 706 میلیارد تومان در مرحله اول تخصیص دریافت و توزیع کردیم؛ حدود 360 میلیارد تومان نیز در مرحله دوم تخصیص یافته که جذب و توزیع آن را پیگیری می‌کنیم.
فرشکاران یادآور شد: در جلسه امروز همچنین مواردی مثل ضرایب مربوط به دهیاری‌ها از بابت مالیات بر ارزش افزوده و ایجاد پنل‌های خورشیدی در هفت شهرک صنعتی مطرح و تصویب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار